Volgers

donderdag 20 januari 2011

Bloemen / Flowers

Ik wordt met mijn gips steeds handiger en heb weliswaar langzaam, dit kaartje gemaakt.


 Ik heb met een Martha Steward pons het randje gemaakt en dan met glitter bewerkt. De grote bloem is van Maraianne Design. Op de tag komt pas een tekst als ik weet voor wie het is. Gekleurd heb ik met mijn potloden.
***********
I become more and more better with my bandaged arm and so I made this little card.
The border is made with the Martha Steward punch and glitter. The large flower is from Marianne Design. I coloured it with my pencils.

Deze kaart bij de volgende challenge mee:
Fairytale : Blumen/Flowers

4 opmerkingen:

  1. such a funny card,

    thanks a lot for joining us at the Fairy Tale

    xxx Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card! I love how the girl is sitting on the border. Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute image and lovely card.
    Good luck for your GD entry.:)
    Thanks for joining us at Fairy Tale Challenge, hope to see you soon.
    ~Hugs ~darling Ho~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card.
    Thanks for joining us at the Fairy Tale Challenge.
    Hugs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle