Volgers

zondag 23 januari 2011

Blog award

Ik heb deze award van Bea gekregen. 
Ze komt regelmatig op mijn blog kijken en vond ik heb het verdient.

- Als je deze award aanneemt en door wilt geven, maak dan een bericht aan met de     afbeelding 'liebster blog' en kopieeër deze instructies (die je nu dus aan het lezen bent)
- Maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank op haar blog voor deze award.
- Geef deze award door aan 3 tot 5 van de blogs die je bezoekt en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

De bedoeling van deze actie is dat nog wat onbekende bloggers in de "spotlight" gezet worden en zo een beetje meer bekendheid krijgen.

Ik geef de award door aan:

1 opmerking:

  1. Hoi Michelle, ik zag dat ik een leuke Blog award van je heb gekregen, Voel me vereerd, hahaha. Ik ga hem binnenkort even plaatsen hoor, maar heb nu net een serieus bericht geplaatst en wil daar eerst even de aandacht op vestigen, maar ik neem hem wel van je aan hoor! Leuke Blog heb je, kleur je ook met copics? In elk geval bedankt!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle