Volgers

vrijdag 25 februari 2011

Blogcandy

Vanavond laat ik zien wie de winnaar is.
************
Tonight I show the winner

Ik wil iedereen die op mijn blog voorbij komt bedanken.
Ik geniet elke keer weer van jullie reacties en vindt dit wel een kleine candy waard.

Wat zit erin:
2 pakjes met relief stickers, 2 keer 3D-vlinder stickers, 1 pakje met bling-bling bloemen, verschillende soorten papier en digitale stempels.
Er komen ook nog lint en ander leuke kleine dingetjes voor het kaartenmaken bij.


Wat moet je doen om te winnen:
* je mag volger worden of je bent er al eentje (is geen moeten)
*plaats de candy in je sidebar met een link naar mijn blog
*en zodat ik weet dat je meedoet laat een (leuk) berichtje achter
**********
This candy is for everyone who is visiting my blog and leave such nice comments.
What is in it:
Reliefsticker, 3D-butterfly sticker, bling-bling flowers, different papers and some digitalstamps. Ribbon and other small tiles for cardmaking is in it.

How to get this candy:
* you may become follower or are already one (is not neccesary)
* place the candy with an link to my blog in your sidebar
* and leave a comment so I know your joining
**********

De candy loopt tot 25 februarie en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.
The candy is staying on top till 25th of februar than I will choose the winner.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Michelle,
    schön, dass Du an meinem Candy teilnimmst... ich werde mein Glück auch mal bei Dir probieren und bin ab sofort auch ein Leser....
    LG-Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy, ik wil wel een gokje wagen bij je hoor. Dank je wel voor deze leuke kans.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    public slidebar on http://sorrisodiluna.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello!
    Great giveaway! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am so happy to find this blog and I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your candy's just wonderful. Thank you very much for the chance to win it!
    http://worldselena2009.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt er weer een volger bij hoor, het is gezellig hierzo, dus ik doe graag een gokje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle, ein tolles Candy!! Da möchte ich auch mein Glück versuchen!! Ich habe dein Candy auf meinem Blog verlinkt:http://kittirin-weltmeinerhandarbeit.blogspot.com/
    LG kittirin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Michelle, via je mooie piramidekaart kwam ik op je blog terecht. Ik heb mrt plezier rondgekeken. Zo kwam ik ook bij je Candy terecht, ik wil natuurlijk graag mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eine tolle Überraschung! Ich versuche mein Glück und werde mich jetzt gleich mal auf deinem Blog ein wenig umsehen.
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely candy, dear!! Thanks a lot for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ich würde auch sehr gerne in den Lostopf, habe aber leider keinen eigenen Blog. Dein Blog gefällt mir super.
    LG von Elke becjat(at)yahoo.de

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, Wat een leuke dingen!! Echt!!
    Ik doe echt super graag mee!

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle