Volgers

vrijdag 28 januari 2011

Kistje versierd / Altered box

Mijn man zijn neef is dertig geworden en we gaan morgen naar zijn verjaardagsfeest.
Omdat hij graag een sigaar rookt (ongezond ik weet het) heb ik een sigarenkistje gepimpt.


zijaanzicht / sidelook

 Hier het kistje. Ik heb met een Martha Stewart pons de rand eromheen gemaakt en de bloemen met verschillende Marianne Design mallen. Ook de swirls zijn van Marianne Design.


de bovenkant / the top

de voorkant / the front

het kistje open / the openend box
For my husband his cousin who become 30 I made this sigarbox. He loves to smoke sigars (not good I know).
The border is made with an Martha Stewart punch and the flowers and swirls with some creatables from Marianne Design.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle