Volgers

donderdag 24 februari 2011

Taartkaart / Cakecard

Ik heb voor een vriendin die volgende week jarig is deze leuke kaart gemaakt. Ze wordt 39 en dus heb ik er 3 hele kaarsjes en 1 afgebrand kaarsje erop gezet. Het plaatje is van Karen's Doodles.



Today I made a cakecard for a good friend which will have birthday next week.
She is gonna be 39 so I put on 3 whole candles and 1 already burned one. the image I used is from Karen's Doodles.

Vergeet mijn candy niet. Iedereen kan meedoen.
Don't forget my candy, it is for everyone. 

4 opmerkingen:

  1. ik heb dit soort kaart al vaker voorbij zien komen deze week, hij is erg leuk, zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je won een stempel bij mijn give-away, Michelle. Ik vind je emailadres niet, daarom verwittig ik je via deze weg. Stuur je me je adres in een mailtje aub. Proficiat hoor!
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind dit ook hele leuke kaartjes,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,
    was für eine wunderschöne Karte - mit den kleinen Kerzen - ich bin total begeistert.
    LG-Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle