Volgers

maandag 6 juni 2011

Duo challenge

Bij Duo challenge zoeken ze gastdesigner. Tot 29 juni heb je tijd met hun materiaal een kaart te maken.
Ik heb mij gemeld en dit met het materiaal (patroon en digistamps) gemaakt.

Hier zien jullie de voor, zij en achterkant.
 En nog even een detail opname van de digistamp.
En nu de binnenkant.

 Detail van de bloemen.
Zoals jullie zelf hebben gezien heb ik er een tasje van gemaakt waar zaadjes inzitten. 
Dat vond ik wel een leuk idee als klein kadootje voor iemand die een tuin heeft.

De bloemen zijn met een MarianneDesign stans gemaakt.
Nu maar hopen dat ik het misschien wordt.

3 opmerkingen:

  1. Das ist ja eine super tolle Tasche und das Motiv ist ja wohl witzig....auch der Inhalt der Tasche ist Klasse!

    Wünsche dir noch einen schönen Abend,einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michelle
    Je tasje is erg leuk geworden ik wil het patroon ook nog vragen, maar het is er nog niet van gekomen.. . . ook leuk bedacht om de zaadjes er in te doen
    leuk dat je even op mijn blog hebt gekeken, en een berichtje hebt achtergelaten.
    Ik zag tot mijn verassing dat je ook bij Kadoosjes bent . . .ik ook . . . grappig

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,
    das ist ja ein total schönes Täschchen geworden - einfach klasse.
    Lg-Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle