Volgers

zaterdag 9 juli 2011

Kaarten en bloemen / Cards and flowers

Ik wil jullie graag mijn maandopdrachtkaarten van de theezakjesgroep laten zien.
Het is twee keer hetzelfde vouwpatroon maar twee heel verschillende kaartjes.


For the theezakjesgroep I made the monthly pattern. It is both the same pattern to fold but totally different cards as you can see.

Ook heb ik een kaartje gemaakt met een stempelafdrukje wat ik van Tom heb gekregen. Het is een landelijk tafereeltje geworden. Kijk zelf maar.
***********************************
I also made an card with an Stamp I got from Tom. It is an countrystyle card as you can see.






En na de boodschappen vandaag heb ik gelijk nog een mooie bos veldbloemen geplukt. Ik rijd altijd langs een veld met heel veel verschillende bloemen en dacht vandaag pluk er een bos van.
Hier zien jullie mijn boeket.


Today I picked some flowers on the way home from shopping. I think it is very nice.

Challenge:
Craft your passion: anything goes (de uil / the owl)

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Michelle en een prachtig boeket
    grlinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,
    da hast Du drei ganz bezaubernde Karten gewerkelt - jede ist anders und jede ist schön geworden, aber am besten gefällt mir die 2. Karte - wie hast Du denn die Blumen gemacht? Das sieht ja super kompliziert aus...
    LG-Antje
    P.S.: Der Blumenstrauß sieht ebenfalls sehr hübsch aus

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle