Volgers

maandag 1 augustus 2011

Cutie Stampers recept

Hier is mijn bijdrage voor de challenge#108 van de Cutie Stampers.
Daar is het deze keer een recept: 3 bloemen. 2 papieren, 1 band.
Ik heb mijn best gedaan en zag dat ik perongeluk meer band heb maar ik denk als voorbeeld kan het toch nog wel doorgaan.
Het plaatje is van Dustin Pike. De bloemen zijn met de cuttlebug gemaakt (Marianne Design en Joymallen) De achtergrond is ook met de cuttlebug gemaakt.


The challenge#108 from the Cutie Stampers is an recipe: 3 flowers, 2 papers, 1 ribbon.
I made an little mistake and took more ribbon but I think it is also very nice.
The digistamp is from Dustin Pike and the flowers and background are made with the cuttlebug. (flowers from Marianne Design and Joy)

2 opmerkingen:

  1. Hallo Michelle,
    oje... der Kerl sieht ja richtig krank aus...aber die KArte ist dafür richtig schön geworden - sieht klasse aus.
    Lg-Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle