Volgers

zondag 4 september 2011

Vakantie LO / Summerholiday LO

Als eerstes wil ik mijn volgers en andere lezers bedanken voor de lieve reacties. 
Het doet een mens toch goed als je weer mag lezen dat je kaartjes in de smaak vallen.
***************************************
First I want to thank al my followers and other readers of my blog for the nice comments.
It is always nice to read that the people love the things I have made.


Zo nu mijn nieuwste project. Ik heb van de vakantiefotos twee LO's gemaakt.
Het materiaal op de Lo's (schelpjes, veren) heb ikzelf verzameld tijdens onze vakantie.
************************************
And here is my newest work. I made two LO's from my summerholiday pictures.
The shells and feathers is what I gathered at the beach.

Hier zien jullie de strandkorfen op het strand van Neßmersiel. Wat leuk was is dat ze veel verschillende kleuren hadden.
En we zijn naar Helgoland geweest.

1 opmerking:

  1. Hi Michelle,
    wunderschöne Srapp-Layouts...sehen klasse aus.
    LG-Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle