Volgers

zondag 9 oktober 2011

Doosjes voor de kerstmarkt / Boxes for the christmasmarket

Ik sta dit jaar alle adventsweekenden op een kerstmarkt en moet dan natuurlijk wel wat verschillende dingen hebben om te verkopen.. Kaarten heb ik er al veel en ook al een paar lantaarns. Daarom heb ik gisteren verschillende doosjes gepimpt. Kijk zelf maar wat ik ervan gemaakt heb.
De luciferdoosjes zijn voor de challenge bij Dream Valley en Fun with shapes.



het deksel / the lid



dit zijn lucferdoosjes / these are matchboxes
I am selling on a christmasmarket this yeear and so I have to make several things for it. I already made christmascards and laterns but I also wanted to alter some boxes. Here you see some of them. The matchboxes are for the challenge at Dream Valley and Fun with shapes.
*****************************************
Challenge:
Dream Valley : Monochrome (the matchboxes)
Fun with shapes: Vintage / shabby

4 opmerkingen:

  1. What beautiful creations! Love the details and the cute little match boxes :-) Thankyou for joining our monochrome challenge at Dream Valley! Love 'n' hugs, Mel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your decorated match boxes look beautiful! Thanks for joining our monochrome challenge at Dream Valley. Susie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Michelle,
    das sind ja ganz wundervolle Dosen geworden - die werden sich bestimmt ganz schnell verkaufen lassen.
    LG-Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow...wundervolle Werke zeigst du hier. Super toll!
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle