Volgers

maandag 14 november 2011

Ja ik kan weer wat doen / Yes I have internet again

We hebben weer een beetje internet. Met dank aan de buren dat we bij hun mogen inloggen.
Dus nu kan ik weer wat laten zien en begin maar met een paar kerstkaarten.



Zoals jullie zien zijn het drie verschillende modellen van kaarten en die heb ik op  de Yahoogroep waar ik lid ben gekregen. Ook zie je verschillende technieken en dat vindt ikzelf wel erg leuk geworden.
 *************************************************
As you can see it are three different cardshapes I used. Also I used different technics which I like to do.

1 opmerking:

  1. Hoy Michelle,
    Mooie kaarten!
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.
    p.s.: Heb je van mij nog je verjaardagskaartje gekregen a.u.b.?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle