Volgers

donderdag 17 november 2011

Marianne Design


Ik heb mij al een tijdje geleden aangemeld bij Marianne Design voor "Designer of the month". En ineens kreeg ik een mailtje dat ze een malletje voor me had en ik er maar wat moois mee moest maken.
Nou graag gedaan hoor wat een leuke mal. (mal LR 0196)
Ik ben dus gelijk aan de gang gegaan en hier zie je de resultaten.



 Hier heb ik de bloemenmal als bloem gebruikt en als bloemenknop.
Ik heb de bloemen met de achterkant van een schaar een beetje opgebolt 
 in elkaar gelegt en met een brad vastgemaakt.
Het blad hoort ook bij de mal het ziet er net zo uit als een blaadje van de klimop.


 
Op dit doosje heb ik de bleomenmal alleen maar als bloemknop gebruikt. 
Daarvoor maak je de bloemen en knipt de eerste bloem in,
van de tweede bloem knip je één blaadje weg en 
van de derde bleom knip je twee blaadjes af.
Dan rol je bloemen op en plakt ze op elkaar. 
En om er een mooie bloemknop van te maken plak je alle delen in elkaar.
Ik heb dan ook nog een mooie knopspeld in het hart van de bloemknop gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle