Volgers

vrijdag 30 december 2011

Gelukkig nieuwjaar / Happy new year

 Met dit kaartje wil ik jullie allemaal een fijn, gezond, creatief en mooi 2012 wensen.
*****************************
With this card I want to wish you all a great, creative, healthy and wonderfull 2012.


Ik had van mijn kerstgeld nieuwe stempels gekocht en dit is er eentje van.
Ik hoop dat het kaartje in de smaak valt en dat we elkaar in het nieuwe jaar nog vaak zullen "zien".
****************************
From my christmasmoney I bought some new stamps and this is one of them.
I hope you like the card and hope also to "see" you again next year.

Challenge:

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje Michelle!
    fijne jaarwisseling:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, so pretty Tilda!!! thank you for joining TOMIC Challenge this week. Have a wonderful New Year!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year, your card is fabulous, Tilda is adorable & coloured wonderfully, thanks for joining us at TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle