Volgers

donderdag 1 december 2011

Kaart met een lichtje / Card with an light

Voor challenge 116 bij Cutie Stampers is het thema een kaartje met een lichtje. En daar ben ik dus mee aan de gang gegaan.
Dit is het geworden ik vindt het zelf wel aardig gelukt.

zonder theelichtje/without candle

met theelichtje / with candle
Ik heb met de cuttlbug de drie rondjes uitgestanst en dan met windowcolorfolie wat door de cuttlebug gedaan is beplakt. Zo heb je dan een "echt" raampje.
Als kaarsje heb ik natuurlijk een elektrisch waxinelichtje gebruikt.

**************************************
For challenge 116 at the Cutie STampers the theme is, a card with light.
I think my card ist not too bad this time. For the "windows" I used the cuttlebug and some windowcolorfolie.
For the candle I used an electrical candle.

1 opmerking:

  1. woow die ist wundervoll. Eine tolle Lichterkarte. Den Folder im Inneren hätt ich auch gern. Leider gibt es den nicht mehr. Scheint überall ausverkauft zu sein.

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle