Volgers

vrijdag 9 december 2011

Mijn mooiste kerstkaart / My nicest christmascard

Op het blog van Dunja is een hele mooie candy en voor een tweede kans wil ze graag je mooiste kerstkaart zien.
Nou dat is best wel moeilijk want ik heb er dit jaar meer dan 100 gemaakt.
************************
On the blog of Dunja you can win a great candy, for another change to win she asked to show your nicest christmascard.
For me it is difficult because I made more as 100 of them.


Dit is mijn keus/This is my choice:

In dit kaartje kan je thee, geld of een waardebon doen. Ik heb er twee theezakjes in gedaan.
***************************
Inside of this card you can put teabags, money, or giftvoucher. I put teabags in it.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle