Volgers

donderdag 22 december 2011

Schildpad / Tortoise

Ik heb een leuk kaartje met een bonte schildpad gemaakt.
Het is helemaal met Promarkers ingekleurd. Ik vind dit erg leuk om te doen al merk ik dat ik zeker nog wat kleuren nodig heb dat het nog mooier wordt.
Het bleometje is zelf gehaakt en de lila achtergrond is met de cuttlebug gemaakt.


I made this card with an little colourful tortoise.
He is coloured with my Promarkers. I love to colour with them but noticed that I need some more of them for better results.
The flower is also selfmade and the background with the cuttlebug.
********************************
Challenge
I love Promarkers: anything goes

2 opmerkingen:

  1. Soooo cute, love the image, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers, Merry Christmas.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card - love the tortoise. Thanks for joining us this time at I ♥ ProMarkers
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle