Volgers

zondag 15 januari 2012

Challenge # 119

Ik heb voor de challenge #119 van de Cutie Stampers met het thema "vergeten deko" dit kaartje gemaakt.
De vilten bloemen heb ik al heel lang en niet veel gebruikt. Het plaatje heb ik van mijn wichtel met de kerst gekregen. (nogmaals bedankt Jane)


The theme for challenge #119 at the Cutie Stampers is: forgotten deco.
I made this little card, the felt flowers is that what I used for this theme. I have those flowers such a long time and never used them untill now. The stamp was one of the gift from my christmasgiftbox from Jane.


Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. eine sehr schöne Karte. Supi wie Du das Motiv eingesetzt hast. Freut mich!

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle