Volgers

maandag 16 januari 2012

DT bij Craft your Passion



Yeah ik ben DT bij Craft your Passion.
(de andere DT members vindt je in mijn sidebar)

Nooit gedacht dat ik erbij zou zijn. Ik ben zo blij hiermee. Elke week weer een nieuwe uitdaging wat leuk!!!
Hier vind je hun blog: Craft your Passion
Wat ik aan dit challengeblog zo leuk vindt is dat je er digitale en "echte" stempels mag gebruiken als je je maar de "regels" van de challenge houdt.

Nou wie weet zie ik jullie werken ook voorbij komen.

*************************************

Yeah I am one of the new DT members at Craft your Passion.
(the other DT members will you find in my sidebar)

Never thought I would be chosen. I am so happy with it. Every week a new challenge I love it!!!
Here you can find there blog: Craft your Passion
What I like an this challegeblog is that you may use digital and "real" stamps. Of course you have to follow the "rules" of the challenge.

I am looking forward to see your cards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Als ik je blog bekijk is het echt verdiend hoor!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle