Volgers

donderdag 19 januari 2012

Pringleskoker gepimpt / Altered pringlesbox

Onze dochter is dinsdag onverwachts in het ziekenhuis belandt en lag ter observatie op de station Giraffe.
Vandaag mocht ze naar huis en ik heb een pringleskoker versierd en als bedankje aan de zusters van de afdeling gegeven.(had er snoepjes in gedaan) Die waren helemaal in hun nopjes dat hadden ze nog nooit gehad.



deksel / the lid
Our daughter came in the hospital. The name of the hospital ward was Giraffe. So as I could take her home today a gave the nurses from that ward this altered pringlesbox with an Giraffe and filled with sweets. They loved it because they didn't get something like that often.

Challenge:
I love Promarkers: anything goes
 Dream valley: anything goes

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Really lovely project, fab colours too, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je michelle voor je reactie op de inkleurtechniek bij Elke Kaart een Feestje! en de tip die je gaf.
    Ik ga even kijken wat we eraan kunnen doen. Ik heb zelf geen watermerk dus ik moet even de hulp inroepen van iemand anders maar je hebt zeker gelijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really adorable!. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week.
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle