Volgers

woensdag 4 januari 2012

Sneeuw en winter / Snow and winter

Ik heb gisteren mijn nieuwe Promarkers gekregen en natuurlijk gelijk uitgeprobeerd.
Gekocht heb ik ze bij Joanna Sheen. Die verstuurd hoewel het in Engeland is zonder verzendkosten.

Ik heb voor twee challenges deze leuke kaart gemaakt.


hier een detail van de glitter
I tried my new Promarkers. I bought them at Joanna Sheen.
I made this card for two challenges.
******************************
Challenge:
TOMIC:  sketch in bleu/white/glitter
(glitter on the image and the snowflakes)
 Magnolia Mania: Schnee /  Snow

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. What a beautiful card, great coloring too.
    Thanks for joining TOMIC #31, hope to see you again.
    Hugs from Indonesia,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a nice card, thank you for joining Magnolia Mania.

    hugs Franzi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card! Tnanks for joining us at Magnolia Mania Challenge!
    Hugs Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle