Volgers

maandag 9 januari 2012

Sterren / Stars

Bij mijn rondkijken in blogland vond ik deze leuke challenge bij  Meljen's. Zij heeft hele leuke digi's en ook freebies.
Deze kaart heb ik met een freebie gemaakt die ik al een tijdje had.
Het achtergrondpapier heb ik gemaakt door het te kreukelen en dan een beetje op te schuren.

As I was looking around in blogland I found this nice challenge at Meljen's.
She has got really nice digi's and freebies too.
This card is made with an freebie I already hat for a while.
The backgroundpaper I made myself. I crinckeld it and than used some sandpaper.

********************************
Challenge:
Meljen's: Stars

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Hi, Michelle. Lovely cards you make and I see you are a Magnolia fan too. Welcome to the CYP DT. Looking forward to seeing all your creative talent.
    Hug,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job!! Love this card! Thanks for sharing with us at Meljen's Designs this week!
    hugs,
    audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The sanded background has so much texture to it! Love it!

    Thank you for joining us this week at Meljen’s Designs for our Stars challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle