Volgers

dinsdag 10 januari 2012

Valentijn / Valentine

Voor het de challenge bij  Passion for Promarkers is het thema: inspired by a song.
Ik moest een valentijnskaartje maken en ben gaan zoeken of er eigenlijk muziek is dat over valentijn gaat.
Toen heb ik dit lied gevonden en was helemaal weg  van haar soort muziek.
***********************************
For the challenge at Passion for Promarkers the theme is: inspired by a song.
As I had to make an valentine card I searched for an song about valentine and found this great singer and loved her way of music dierctly.



Zo en nu mijn kaartje wat ik heb gemaakt. Het is een hart-easelkartje geworden.
Het plaatje is van Cre8tif Hands.
*****************************
So and now my card I made. It is an heart-easelcard.
Het plaatje is van Cre8tif Hands.




Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. The card is lovely!!
    Thank you for sharing and sending a link back to my blog :)
    Regard Michelle x
    Cre8tive Hands

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor, goede combinatie!!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Card. Lovely colours

    Buffy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stunning card michelle.the shape is fab and i love your pretty image and colours.
    thanks for joining us this week at PFP ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle