Volgers

zaterdag 7 januari 2012

Verjaardag / Birthday

Voor mijn achternichtje heb ik deze kaart gemaakt. Ze is einde januarie jarig en houdt van roze en lila.
Toen dacht ik dit is eenleuk plaatje en heb ze met mijn Promarkers (nieuwe kleurtjes) gekleurd en er een "schudkaart" van gemaakt.


geschud / shaked

For my second cousin I made this card. Her birthday is in january and she loves pink ans lilac.
So I made the card in those colors. I colored it with my Promarkers and made an "shakercard" of it.

********************************
Challenge:
Joanna Sheen: celebrations
Fairytale: something new (my new Promarkercolors)


Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Nice work with lots of texture - thanks for joining the Joanna Sheen Monthly Challenge.

    Wendy -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a lovely card you made. thank you for joining us at fairy tale challenge.

    hugs, becky

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle