Volgers

maandag 12 maart 2012

Easelkaart / Easelcard

 Ik heb een gedraaide easelkaart gemaakt.
 Het is voor challenge 101 van Craft your Passion.
Was wel even kijken maar het ziet er goed uit vindt ik.

I made a twisted easelcard for challenge 101 from Craft your Passion.
Was a bit tricky but I think it looks good.


 Het plaatje is van The Paper Shelter en heet "Springbreak".
Ik heb het plaatje met mijn Promarkers gekleurd behalve de lucht dat is met stempelinkt gedaan.
De roosjes zijn met een stans van Marianne Design (mal LR 0196) gemaakt.

The picture I used is from The Paper Shelter and is called "Springbreak".
I colored the picture with my Promarkers except the air that is made with stampink.
The roses are made with a creatable from Marianne Design (mal LR 0196).



Zo ik hoop dat je het leuk vindt en misschien heb je zin om mee te doen.
Ik verheug me al op jullie kaarten.

So I hope you liked my card and like to participate the challenge.
I look forwards to see your card.
 

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. erg leuk en de afdruk vind ik ook een schatje,,knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle