Volgers

maandag 26 maart 2012

Monochrome


Het kaartje voor challenge 103 bij Craft your Passion is een monochroom kaartje.
Dit houdt in dat je de kaart in een en dezelfde kleur maakt.
Ik heb voor groen gekozen.

The card for challenge 103 at Craft your Passion is an monochriome card.
That means you make your card with different shades of one color.
I took green.


Het plaatje is van Delicious Doodles en heet " The Green Man"

The digi is from Delicious Doodles and is called "The Green Man"

Ik hoop je vindt de kaart leuk en voor de kaarten van de andere designer kijk hier.
Ik verheug me al op jullie kaarten.

I hope you like my card and if you want to see the cards from the 
other designer then take a look here.
I look forwards to see your cards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle