Volgers

maandag 23 april 2012

Een foto inspiratie / An photo inspiration


Dit is de foto als inspiratie voor de challenge 107 bij Craft your Passion.

This is the inspirationphoto for challenge 107 at Craft your Passion.

Ik heb volgend plaatje uitgezocht en geprobeerd het bij de foto te laten passen.
Nou kan je het op verschillende manieren doen maar ik heb voor de kleur gekozen.
Het plaatje is van BUGABOO.
I choose this image and tried to fit it to that photo.
You can use the photo several ways but I choose the color to use.
 The image is from BUGABOO.


En van de kaart heb een klein kadootje gemaakt. 
Ik heb lint eromheen gedaan en een strik erop.

I made an little present of the card.
I put on ribbon and a bow.


Zo ik hoop dat jullie met deze inspiratiefoto wat moois maken.
Je hoeft niet de kleuren als inspiratie te nemen je kan ook het thema nemen.
Ik kijk al uit naar al jullie mooie kaarten

 So I hope you all will make some cards with this nice photo. 
You don't have to use the colors you also can use the theme for an card.
I am looking forward to all the nice cards you make.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle