Volgers

zondag 1 april 2012

Kever / Beetle

Voor mijn broer heb ik een kaart met een groene kever gemaakt.
Hij heeft namelijk pas geleden een kever uit 1968 in het groen gekocht.
Dus had ik een leuk thema voor zijn verjaardagskaart.

I made an card with an green beetle for my brother.
He bought one in green of the year 1968.
So I had an nice theme for his birthdaycard.


Voor de achtergrond heb ik een achtergrond met een cuttlebugmal gemaakt.
En deze met stempelinkt bewerkt.

For the background I used my cuttlebug and stampink.


Challenge
Joanna Sheen Challenge : it's a man' world
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Fantastic card hun! Thanks for playing along over at Joanna Sheen this week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a wonderful card. The image and colours are fabulous. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle