Volgers

zondag 1 april 2012

Pasen / Easter

Ik stuur niet vaak paaskaartje en dus heb ik voor 
challenge 124 bij de Cutie Stampers een doosje gemaakt.

I do not sent eastercards a lot so I made for challenge 124 at Cutie Stampers a little box.


Ik heb Henry van Whiff of Joy ervoor gebruikt. Dat stempeltje heb een keer gekregen.
I used Henry from Whiff of Joy. I received that stamp from anybody.


Het doosje is een zeshoekig doosje. Ik heb patroon bij mijn knutselgroep bij Yahoo gekregen.
The box is an hexagonalbox. I becam the pattern on my craftgroup at Yahoo.



 Ik hoop leuke paaskarten of knutsels te zien en verheug me er al op.

I love to see your cards or other eastercraftings.

Challenge:
FTC: anything goes /alles mag

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Fairytale Challenge!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle