Volgers

maandag 30 april 2012

Structuur / Texture

Gebruik veel structuren op je kaart.
Voor challenge 108 van Craft your Passion is dit het thema.

Use lots of texture on your card.
This is for challenge 108 the theme at Craft your Passion.



Ik heb verschillende embossingfolders voor de cuttlebug gebruikt om de achtergronden te maken.
En natuurlijk heb ik de plaatjes met mijn Promarkers ingekleurd.
Ik vind die nog steeds super.

 I used several embossingfolders for the cuttlebug for my backgrounds.
And I colored my pictures with my Promarkers as always. 
I  still love them.

 Ik hoop dat er veel meedoen deze keer.
 Ben benieuwd wat jullie maken.

I hope it will enter a lot off you with an card.
Love to see them.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle