Volgers

maandag 16 april 2012

Vlucht van fantasie / Flight of Fantasy

Zo heet het paatje wat ik voor de volgende kaart heb gebruikt.

So is the image called wich I used on my card.


Het is een kaartje voor challenge 106 van Craft your Passion.
Het thema is: DIE CUTS of  PUNCHES.
Ik heb dus verschillende mallen en bloemen gebruikt voor de kaart. 
En de rechthoek onderaan heb ik met een Martha Stewartpons gemaakt.

It is another card for Craft your Passion, challenge 106 this time.
The theme is: DIE CUTS or PUNCHES
 I used different frames and flowers for my card.
And the rechtangle at the bottom is made with an Martha Stewartpunch.

Het plaatje is bij Stitchy Bear te vinden.
 You can find the image at Stichy Bear.

Hier zie je nog een paar details van mijn kaart. 
Ik heb op het randje van het grote hart pareltjes gemaakt met een parelpen.
Ook de hartjes van de bloemen zijn daarmee gemaakt.
Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben hoe je kaartje eruit kan zien.
En dat er weer veel meedoen en verheug me op jullie kaarten.

Here you see some details of my card.
I put some pearls with an pearlpen on the edge of the big heart.
The pestals of the flower are also made with that.
I hope you like my card and have some inspiration how to make one for the challenge.
Looking forward to see all your cards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. wunder- wunderschön.....
    die Elfe ist zauberhaft...
    lg Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous card and fab colours.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow michelle eine wunderschöne karte! deine umsetztung ist einfach traumhaft!

    ♥ nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle