Volgers

zondag 15 april 2012

Wilde dieren / Wild animals


 Hier een zebra voor het thema wilde dieren.
Dit is voor challenge 125 bij Cutie Stampers.

Here an zebra for the theme wild animals.
This is for challenge 125 at Cutie Stampers.

Ik heb het plaatje van Cre8tive Hands.
De bloemetjes heb ik zelf gerold en er een pareltjes in gedaan.

The image is from Cre8tive Hands.
I made the flowers myself an put an pearl in the flower.


Zo ik hoop jullie bevalt mijn kaartje. En het is leuk veel inzendingen van jullie te zien.


So I hope you like my card. I love to see lots of card from you.

Challenge:
Kartenallerlei: Tiere

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd zeg,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous,love the image .xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ja ein ganz niedliches Zebra! Vielen Dank für deine Teilnahme beim Kartenallerlei,
    liebe Grüße, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wie süß! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Kartenallerlei
    lg Line

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Karte ist super geworden. Das Zebra ist total süß!
    Vielen Dank für's Mitmachen bei Kartenallerlei!
    Liebe Grüße, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle