Volgers

maandag 7 mei 2012

Distressrandjes / Distressed edges


 Voor challenge 109 bij Craft your Passion is het thema:
TORN AND DISTRESSED EDGES

At Craft your Passion is the theme for challenge 109:
TORN AND DISTRESSED EDGES

Het plaatje dat ik heb gekozen is van The Paper Shelter.
Het heet "Cirque"

The image I choose is from The Paper Shelter.
It is called "Cirque"


Zoals je ziet heb ik alle randjes gedistressed. Vroeger deed ik dit met een schaar maar
 ik heb nu een paperdistresser van Tim Holtz. Dat gaat perfekt.

As you see all the edges are distressed. Earlier I used scissors for it but now 
I have bought an paperdistresser from Tim Holtz.
It works perfect.

Ik hoop dat jullie weer een idee hebben wat je zoal kan doen met dit thema.
En doe lekker mee want ik verheug me op jullie kaarten.

I hope my card gave you the idea what you can do with this theme.
And please join our challenge I look forward to see your cards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Awesome card, Michelle. I love your image and she is colored wonderfully especially that cool pink hair.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle