Volgers

dinsdag 1 mei 2012

Meisjeskaart / Girlcard

 Gebruik de kleuren roze, wit en één ander kleur.
Dit is de challenge bij Cutie Stampers.

Use rosa, white and one other colour.
That is the challenge at Cutie Stampers.

Ik heb als andere kleur rood gebruikt.
Verder om het een beetje romantisch te maken heb ik parels, kant en rhinestones gebruikt.

I used red as the other colour.
And to get it a bit more romatic I used pearls, lace and rhinstones.

Ik hoop jullie vinden mijn kaartje mooi en gaan zelf ook lekker ermee aan de slag.
Ik verheug me al op al jullie kaartjes.

I hope you like my card and like to make one yourself.
I like to see what you al create for this challenge.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle