Volgers

maandag 21 mei 2012

Sketch


Deze keer heb ik een kaart gemnaakt naar aanleiding van deze sketch.
Het is de sketch voor challenge 111 van Craft your Passion.

This time I made my card with this sketch.
It is the sketch for challenge 112 at Craft your Passion.

Het plaatje wat ik heb gebruikt is van Robyn's Fetish.
Het heet: Angie Angel

The image I used for the card is from Robyn's Fetish.
It is called: Angie Angel




Ik heb de kaart niet in het vierkant gemaakt en dat gaat goed zoals jullie zien.
Ik ben nieuwsgierig wat jullie voor ideen hebben en verheug me op jullie kaartjes.

As you see I didn't made the card square but rectangle and looks also great.
I am curious what you will make for card and love to see them.

 Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle