Volgers

vrijdag 1 juni 2012

Aarbeientijd / Strawberrytime


Het is weer aarbeientijd en dat vraagt naar een kaartje.
Ik heb deze voor de challenge 128 gemaakt van Cutie Stampers.

It strawberrytime and that asks for a card.
I made this card for challenge 128 from Cutie Stampers.

Het plaatje is van Beccy. Het was een freebie.

The image is from Beccy. It was een freebie.

 
Op het lintje heb ik een knoopje gedaan dat van glas is en ik op een vlooienmarkt heb gevonden.

The button is an glasbutton wich I found on a fleamarket.


Ik hoop jullie hebben er zin in en maken ook een aardbeienkaartje. 
Ik verheug me al op jullie creaties.

I hope you liked my card and found some inspiration to make one also.
I love to see what you make.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. ich finde deine karte richtig toll und eine super coloration!

    xoxo nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow so eine schöne Karte und klasse coloriert

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eine ganz zauberhaft gestaltete karte!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich finde Deine Karte wundervoll und ein tolles Motiv ist das :-)

    LG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Coloration ist wirklich gelungen, die Erdbeeren sehen nach mehr aus. Und das drumherum passt auch alles zusammen. Spitze!

    LG Katrin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle