Volgers

maandag 11 juni 2012

Elfje op schommel / Fairy on swing



Voor challenge 114 bij Craft your Passion is het thema lekker makkelijk.
 ANYTHING GOES!

For challenge 114 at Craft your Passion the theme is not so difficult.
ANYTHING GOES!

Ik heb een elfje op een schommel als plaatje gekozen. (fairy gun gun)
Als kaartmodel heb ik wat nieuws uitgeprobeerd wat me erg goed bevalt.
Het plaatje komt hier vandaan.

I choose this little fairy for this challenge.( fairy gun gun)
And tried an new card model what I like very much.
  Here you can buy the image.




Ik hoop jullie vinden mijn kaartmodel ook leuk en doen mee.
Je mag van alles maken wat je leuk vindt.

I hope you also like the card model and will play with us.
 You can make anything you like.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. wow michelle, das ist ja eine tolle karte, sehr außergewöhnlich! gefällt mir sehr!

    xoxo nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heeeeeeel leuk model hahaha. Ik ben er ook gek op hihi. Ik had het kaartje al gezien maar hij blijft leuk.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte schaut super aus, gerade diese außergwöhnliche Form macht sie zu etwas besonderem :-)

    GLG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is stunning! Love your painting and the image, Michelle.
    Valentyna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Michelle,das ist aber eine tolle Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle