Volgers

zondag 1 juli 2012

Monochrome

Het is altijd weer een uitdaging iets in één kleur te maken.
Maar dat is het thema van challenge 130 bij Cutie Stampers.

It is always a challenge to make a card in one colour.
But that is the theme for challenge 130 at Cutie Stampers.

Ik heb voor de kleur blauw gekozen.

I choose the colour bleu.


 Ik heb er een "taartkaart" van gemaakt.
Als je hem opent staat er een taartje en is er een doosje met kaarsjes.

I made a "cakecard" for it.
After opening you find a cake and a box with candles.



Zo dit is mijn voorbelld voor monochrome. 
Ik hoop jullie hebben er wat aan en doen mee.

So this is my example for monochrome.
 I hope you liked it and play with us.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. das ist einfach umwerfend cool und genial!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine sehr geniale Karte, mit einem coolen Motiv :D

    GLG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karte ist einfach der Hammer!!

    GLG Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow eine tolle Karte. Das Motiv ist klasse

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HuHu,
    das ist so genial gestaltet und der kater ist soo cool
    LG Maxie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle