Volgers

maandag 30 juli 2012

Sketch

 Vandaag weer eens een kaartje aan de hand van een sketch.
Dit is challenge 121 bij Craft your Passion.

Today a card made with an sketch.
This for challenge 121 at Craft your Passion.


 Ik heb deze keer Edwin als matroos (Magniolia) gebruikt 
en de sketch een kwartslag gedraaid.

I used Edwin als sailor (Magnolia) and turned the sketch a quater.


Hier zie je mijn gehele kaartje.

Here the whole card.

 En hier nog even wat details van mijn zelfgemaakte embellisments.
And here some details from my selfmade embellisments.



Zo ik hoop jullie vinden mijn kaartje leuk en gaan ook met de sketch aan de gang.

So I hope you liked my card and will make one yourself with this sketch.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Deine Karte ist ja der Wahnsinn! Die gefällt mir super gut, ein tolles Motiv und die perfekte Deko dazu! :-)

    GLG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die ist ja schön. So schöne Details. Den Hintergrund find ich toll und klasse mit dem Anker und dem Seil links oben. das Motiv ist auch perfekt coloriert.

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle