Volgers

zondag 15 juli 2012

Vierkant / Quadrats

 
 Voor challenge 131 bij Cutie Stampers is het thema VIERKANT.
Ik heb voor vierkantjes in de deko van de kaart gekozen.
De achtergrond is met een cuttlebug mal gemaakt en de rest uit mijn restjes papier.

The theme for challege 131 at Cutie Stampers is QUADRATS.
I choose to make the deco on my card with quadrats.
For the background I used an cuttlebugfolder and paper from my stash.

Hier nog een detail van het plaatje.
Here an detail of the image.


Zo dat was mijn bijdrage voor deze challenge en ik ben beniuwd wat jullie maken.

So that was my example for the challenge and am curious what you all make.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. die ist total schnuckelig und herrlich bunt!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Karte ist total klasse und gefällt mir richtig gut!

    GLG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Michelle.
    Vind hem prachtig!!

    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle