Volgers

vrijdag 17 augustus 2012

Favoriete muziek / Favorite music

 
Ik ben bij het blog Fairy tale challengeblog gastdesigner.
En de nieuwe challenge (#48) heeft als thema SONG INSPIRATION.
Dus zoek je lievelingsliedje uit en maak aan de hand daarvan je kaartje.

Ik vindt MUSIC WAS MY FIRST LOVE van John Miles een 
gigantisch mooi lied en heb dat dus uit gekozen.

I am gastdesigner at the blog from Fairy tale challenge.
And the new challenge (#48) is called SONG INSPIRATION.
So find your favourite song and make a card about it.

I love MUSIC WAS MY FIRST LOVE of John Miles,
so I choose that as inspiration for my card.


 En hier is mijn kaart.
Het muziekpapier heb ik zelf uitgeprint en 
de bloemenachtergrond is van de Action.
  Ik heb alle randjes met bruine inkt bewerkt om een vintagelook te krijgen.

Here is my card.
The musicpaper is printed by myself and the flowerbackgroundpaper is 
from my localstore in the Netherlands (Action)
I distressed al papers with braun ink to get an vintagelook.
 

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en ben nieuwsgierig welke liedjes jullie mooi vinden
 en wat voor mooie kaarten er komen.
Doe lekker mee want je weet maar nooit of je misschien wint.

I hope you all like my card and I love to see which music you love.
And love the see the cards you make.
Trie it an maybe you are the lucky winner.
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Michelle!
    ach, ich liebe diesen Song und dein Kärtchen! Ich könnte mir zu diesem Song einfach nichts passenderes vorstellen! Einfach wunderschön gemacht! Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ich liebe musik-karten so sehr!

    bin total begeistert von deiner karte!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle