Volgers

vrijdag 31 augustus 2012

Metaal / Metal


Het is weer zover de volgende challenge van Fairy tale challengeblog is aan de beurt.
Het gaat om challenge #49 het thema is: iets uit metaal
Dus gebruikt iets uit metaal op je kaart.

So the next challenge from Fairy tale challengeblog is there.
The theme of challenge #49 is: something metal.
So use something of metal on your card.


Ik heb met aluminiumfolie en een embossingmal een achtergrond gemaakt.
En de uiltjes heb ik nieuw gekocht in mijn vakantie in Nederland.
 De uiltjes heb ik met mijn Promarkers ingekleurd.

I  made my background with aluminiumfoil and a ambossing-die.
I bought the owls in my holiday in the Netherlands.
Of course I colored the owls with my Promarkers.

Hier nog een paar details
Here a few details.


Nu is het aan jullie om mee te doen.
Ik verheug me al op jullie kaartjes.

So now it is up to you to join.
I love to see your cards.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. prachtig gedaan.
    leuk idee om aluminiumfolie te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michelle, das ist ja so toll geworden! Was für eine grandiose Idee! Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle