Volgers

woensdag 1 augustus 2012

Tri-foldcard

 Ik heb een trifoldkaart met een pop-up gemaakt.
Ik heb het hier gevonden.

 I made an tri-fold cad with pop-up.
I found it here.
 

Dus hier zie je mijn kaartje voor challenge 132 van Cutie Stampers.
So here you see my card for challenge 132 at Cutie Stampers.

 

Op het blog van Cutie Stampers zie je nog meer voorbeelden
 want er zijn veel verschillende vormen van een tri-fold kaart.

On the blog from Cutie Stampers you can find more cards
because there are a lot of ways to make these.

Deze keer heb ik het plaatje weer met potloden ingekleurd, 
is toch ook altijd weer een uitdaging.

This time I coloured the image with my pencils,
is alway nice to do that again.


Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. eine sehr schöne Karte. Das Motiv mag ich sehr und den Schmetterling innen oben in der Kante find ich klasse.

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die karte ist dir einmalig toll gelungen!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So ein tolles Motiv und die Karte ist wirklich super klasse!

    GLG
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle