Volgers

zondag 26 augustus 2012

Troost / Cheer up

 Hier is weer een berichtje van mij.
We waren even een weekje op de camping en daar heb ik niet stilgezeten.
Eerst nog even een bedankje aan al mijn 
volgers voor de lieve reacties van de laatste tijd.

Here is a new topic from me.
We went to our camping for one week.
Now I am here again and want to thank 
all my followers and there lovely comments.

Hier dan één van de kaartjes die ik heb gemaakt.
Het is een troost kaartje.

Here one of the cards I made last week.
It is a card to cheer someone up.

Challenge:
Bastelmuehle: T van troost
Digi Doodle: pearls

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

8 opmerkingen:

  1. eine absolut schnuckelige karte!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danke für deine Teilnahme bei BMC# 43(Bastelmuehlen Challenge)
    LG hellerlittle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab card ,this is one of my fave DDSB images and you have made a wonderful card with her
    thanks for joining us at the digi doodle shop and good luck
    tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, what a lovely image. Your card is so beautiful. Thanks for joining us at Bastelmühle.
    Hugs, Uta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the image! Thanks for joining this weeks Digi Doodle Shop Challenge.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke Kaart. Dankjewel voor de deelname aan de Bastelmühlen-Challenge.
    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat en mooie kaart, hartelijk bedankt dat je aan de Bastelmühle-Challenge megedaan hebt
    groetjes
    Cathi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle