Volgers

vrijdag 28 september 2012

1/3 kaart/card

 Als gastdesigner  voor het Fairytale challengeblog 
heb ik de opdracht gekregen alleen maar 1/3 van een kaart te gebruiken.
Dat is best moeilijk.
Het is voor challenge #51 van Fairytale.
Ik heb met mijn bloemenstempel een mooi randje gemaakt.
En de achtergrond ook met dezelfde stempel gestempeld.

As gastdesigner for Fairytale challengeblog 
the theme was make a card with use of only 1/3 of the card.
That is rather difficult I think.
It is for challenge #51 at Fairytale.
I used one of my flower stamps to make a nice border.
Also the background is made with the same stamp.
Ik vond het best moeilijk maar kijk op het blog om te zien wat de andere designers hebben gemaakt.
Ga lekker zelf een kaartje ervoor maken.
Ben nieuwsgierig wat jullie maken hoor!!!

I found it rather difficult but on the blog you see what the othr designer made.
Make one yourself.
I am curious what you come up with, love to see them.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. lastige opgave maar je bent er goed in geslaagd. mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeilijke opdracht, maar het is je erg goed gelukt en ook nog in niet alle daagse kleuren.
    Vind het erg mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deine karte ist einfach zauberhaft gelungen!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle