Volgers

maandag 29 oktober 2012

Fotoinspiratie / Photoinspiration




Voor challenge 134 van Craft your Passion is deze keer een fotoinspiratie.
Het plaatje wat ik heb gebuikt is van Sliekje.

For challenge 134 at Craft your Passion is a photoinspiration this time.
 The image I used is from Sliekje.

 Ik heb als achtergrond de "herringbone-techniek" gebruikt.

As background I used the "herringbone-technique.

 Hier is een video / Here is a video


Hier nog een paar details van mijn kaart.
Ik heb op elke stukje papier nog pareltjes gemaakt.

Here some more details of my card.
I made some pearls on every strip of paper.


Veel plezier met het maken van een kaart met onze foto.

Lots of fun making a card with our photo.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle