Volgers

vrijdag 26 oktober 2012

Monochrome

 

Als gastdesigner voor Fairytale heb ik voor challenge#53 dit kaartje gemaakt.
Het thema deze keer is: monochrome met dies en ponsen.
Het plaatje is met mijn Promarkers ingekleurd. 
Ik heb namelijk een paar nieuwe kleurtjes en het is nog steeds leuk om te doen.
 For challenge#53 at Fairytale I made this card as gastdesigner.
The theme this time is: monochromatic with dies and punches.
The image is colored with my Promarkers, I bought some new colrs and I still love it.

Ik heb roze als kleur gekozen en verschillende stanzen gebruikt.
De vlindertjes heb ik geponst.

I choose rosa as color and used several dies.
the butterflies are punched.

Hier nog een paar details / here some details.

Veel plezier met het maken van jou kaartje en wie weet zie ik ze dan in de challenge.

Lots of fun making your card and who knows maybe I see it in the challenge.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. eine absolut liebreizende karte!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michelle, dein Kärtchen ist wirklich super süß geworden. Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. huhu!
    das ist ja mal goldig *gg*. eine tolle karte ist das!

    xoxo nadine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle