Volgers

vrijdag 12 oktober 2012

Schildpad?? / Tortoise??

 Wij zijn deze zomer op vakantie geweest in Nederland en hebben daar ook een dierentuin bezocht.
Daar zijn natuurlijk ook fotos gemaakt en van drie heb ik een LO gemaakt.
Dit is ook gelijk mijn project voor challenge #52 bij Fairytale.
Ik ben daar gastdesigner en dacht een LO is een leuk idee voor iedereen.
Het thema is: Iets met een echte foto.

This summer we went to Holland for one week and we visited a zoo.
I made several photos and from three of them I made a LO.
This is also the project for challenge #52 at Fairytale.
I am still gastdesigner and thought this would be a great project to show you all.
The theme is: something it a real photo.

Zoals jullie zien is dit mijn zoon in een groot schild van een schildpad, of is het een soort schildpad????

Here you see my son in a tortoiseshell, or is it a strange art of tortoise????




Ik hoop jullie krijgen zin ook zoiets leuks te maken of natuurlijk wat anders.
Doe lekker mee en maak een kans om wat te winnen.

I hope you like to make something funny also, or something else.
Join us an maybe you will win.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Michelle, das ist ja ein schönes und lustiges Layout. Da hat wohl mal jemand getestet wie es ist eine Schildkröte zu sein ;o) Gefällt mir super gut! Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle