Volgers

maandag 19 november 2012

Restjes verwerken / Use your scraps

Heb je ook zoveel restpapiertjes???
Ik best wel dus past de volgende challenge van Craft your Passion goed.
Het thema van challenge 137 is 
USE YOUR SCRAPS.

Do you have a lots of scraps leftovers??
I do and so the next challenge of Craft your Passion is good.
The theme of challenge 137 is
USE YOUR SCRAPS.

Hier mijn kaartje.
Het plaatje is van Stitchy Stamps.
Here my card.
The image is from Stitchy Stamps.

Hieronder is een video hoe ik de achtergrond gemaakt heb.
Ik heb dus lekker weer wat restjes weggewerkt.

Here is a video how I made the background.
I used a lot of my scraps.


Hier nog wat details / Here some details


Ik ben benieuwd hoe jullie je restjes gaat verwerken en hoop dat je zin hebt mee te doen.

I am curious how you use your scraps and hope you will join.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. oh, eine tolle karte! gefällt mir sehr gut!

    xoxo nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karte, mir gefällt sie sehr gut
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ist ja eine bezaubernde Karte liebe Michelle! Das Video ist toll, danke für den Tipp, das muß ich auch mal versuchen!
    Vielen Dank auch für deine Unterstützung bei Fairytale Challenge in den letzten 3 Monaten. Deine Werke waren alle wunderschön! Liebe Grüße, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle