Volgers

dinsdag 5 februari 2013

Baby

Vandaag heb ik een paar babykarten voor jullie.
De plaatjes zijn digitale stempels die ik op DCP papier heb geprint.
En ingekleurd zijn ze met Promarkers.
De kaartvorm heb ik met de Silhouette gemaakt.

Today I have some babycards for you.
I used digital stamps which I printed on DCP paper.
And coloured are they with my Promarkers.
The card shape is made with my Silhouette.


 Materiaal:
papier van mijn eigen sortiment, cuttlebug voor de achtergrond, digistamp,
stickerrandje, lintjes.
Kleuren die ik heb gebruikt:
buttercup, tulip flower, gold, lemon, canary, sunflower, cinnamon, 
burnt sienna, caramel, amethyst, orchid, leaf green, apple.

Material:
paper from my stash, cuttlebug for the background, digistamp,
sticker, ribbon.
Colours I used:
 buttercup, tulip flower, gold, lemon, canary, sunflower, cinnamon, 
burnt sienna, caramel, amethyst, orchid, leaf green, apple.

Het DCP papier en de Promarkers kan je bij de Hobbystudio kopen.
The DCPpaper and the Promarkers you can buy at de Hobbystudio.

Challenges:
Bearly mine : anything goes

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige baby kaart heb je gemaakt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michelle deine Karten sind so schön gemacht , gibt es für die Flasche eine Vorlage? Danke für deine Kommentare
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deine karten sehen einfach zum knuddeln aus! entzückend!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle