Volgers

zaterdag 16 februari 2013

Dt call at Delicious Doodles

Bij Delicious Doodles hebben ze een DT-call.
Dat lijkt mij wel wat. Ik gebruik ja het liefst digitale stamps.
Ik maak al heel wat jaren kaarten en laat voor de DT-call drie van mijn favorieten zien.

At Delicious Doodles is an DT-call.
I love to be part of their DT-team. I love it to use digital stamps.
I make cards for several years now and will show three of my favourites.

 Deze is met een digi van Delicious Doodles en heet Marina. 
Ik heb het met Promarkers ingekleurd en op de vissen stickels gebruikt.

This one is a digi from Delicious Doodles and is called Marina.
I coloured her with Promarkers and used some stickels on the fisch.


Dit is een kaart waar ik twee theezakjes in heb gedaan.
Verder nog twee doilies en swirls.

This is a card where are two teabags on the inside.
I used two doilies and some swirls.

Deze digistamp heb ik ook met Promarkers gekleurd. 

This digistamp is also coloured with Promarkers.

Zo nu hebben jullie een idee wat ik zo voor kaarten maak. 
Ik vindt het inkleuren met Promarkers erg leuk en hoop ook elke keer weer beter te worden.

So now you have a idea what I make for cards.
I love the colouring with my Promarkers and hope to get better every time.
  I used some more digi from Delicious Doodles so look at my blog and you will find them.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

7 opmerkingen:

  1. Je bent druk bezig geweest Michelle, ze zijn bijzonder mooi geworden
    groeten janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards! Good luck with the DT call.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely selection of crafty makes hun.

    Best of luck
    Karen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW ... Beautiful Coloring.. Great Stamp too.. And I love the colors you have used.. And Great with the buttons on the small tickets! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab cards, thanks entering our DT call and good luck
    hugs
    Ildiko

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle